Ella, Missan & jag

                                            Datum: 2008-04-23 Tid: 14:25:28 Kategori: Blandat
Heejsan :)

Klockan är 14:21 och här sitter jag och bloggar. Vad tråkigt av mig att sitta inne en sådan här vacker dag kanske ni tänker. Men, jag sitter faktiskt utomhus! Otroligt skönt är det. Ella springer omkring och Missan nosar på allting. Själv dricker jag sprite och äter lite godis. Bättre kan det inte bli!
Tar inte solen på mig nu, så är något fel.
Behövde ha 8 poäng för att klara matteprovet, jag hade 9. Hell yeah! ;D Skillad som fan!

Ska göra om här i bloggen framöver, men då vill jag använda mig av photoshop CS (SOM INTE FINNS PÅ DEN HÄR FUCKADE DATORN) och det finns endast inomhus. Vill INTE vara inne en dag som denna. Vi tar det en annan dag.
Nu ska jag lägga mig ner i stolstolen en stund.

Ha det bra allihop! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: