Engla

                                            Datum: 2008-04-14 Tid: 21:26:48 Kategori: Blandat
Hejsan bloggen.

Jag vet att nu nästan 8 av 10 skriver om det förfärliga mordet på Engla, men jag kan inte annat än att skriva jag också. Usch vad hemskt det är. En äcklig, FUL gammal gubbe!
Tänk er? Ni ska för första gången i erat liv, FÖRSTA, cykla hem själv efter att ni har lekt med era vänner. Ni har telefonkontakt med era mammor var 10:nde minut, plötsligt upphör kontakten...
En endast 10-årig flicka mister livet eftersom en ful gubbe inte har något annat för sig. Stackars Englas familj! Stackars alla i den lilla byn där hon bodde. Stackars lilla flicka, tänk vad rädd hon måste ha varit? =(

image581
Hela Sverige hedrar lilla Engla!
Det tycker jag är snällt, vi är ett mysigt land som bryr oss om våra invånare.
Tyvärr finns det ju då svenska IDIOTER som dödar och misshandlar människor.
Såg på Tv förut, han har ju gjort hur mycket som helst. Våldtäkt & misshandel, fler mord m.m.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: