Fredag

                                            Datum: 2008-04-04 Tid: 09:08:42 Kategori: Blandat
God morgon :)

Fredag idag, det betyder att det är helg alldeles strax! =) Har svenska nu, och jag känner en otrolig press på mig. Jag ska nämligen om 5 min beställa biljetter till en HV match, och det känns som om jag kommer att misslyckas. xD

Efter skolan ska jag till Jönköping och mysa hehe. Längtar redan. Men redan i morgon ska jag hem igen och tapetsera om rummet. Hoppas det blir fint, men det blir det nog. Måste ju skaffa nya möbler också, men det får jag väl göra nästa helg eller nått. =) Det blir nog bra.

Är sjukt trött idag och var nära på att somna på bussen flera gånger. Men som tur är så gjorde jag ej det!


Fan, jag kunde inte boka några. Det blev uppbokat direkt. FAN, alltså jag var innte 08:50 och väntade, sen gick det inte. Jävla kuksida!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Lillemor

Hej hej och tack! :) Har du fixat den designen själv? Det är jättejättesnyggt! Ha det gött, kram

2008-04-05 l 16:03:48
Blogg/hemsida: http://[email protected]
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: