Fullt upp!

                                            Datum: 2008-04-03 Tid: 15:27:43 Kategori: Blandat
Hejsan svejsan :)

Sista lektionen nu, sen bir det stan. Ska ej shoppa, utan bara vänta på fika...;P
Har gjort klart min Naturkunskap nu, som jag trodde aldrig skulle bli klar! Men, det gick.
Haha, det är hemskt, men jag har ätit 2 glassar idag. Tog en piggelin förut i skolans cafeteria. Underbart gott var det. NU är det sommar. (Hoppas det inte börjar regna i helgen!)

Kvar att göra:
Engelska - skriva klart & översätta Short storyn
Svenska - skriva klart talet (ska läsas upp på tisdag)
Naturkunskap - prov nästa torsdag på kapitlet Energi
Matte - prov nästnästa måndag (måste öva ändå!)

Alltså, det är nästan ingenting nu! Skönt som fan! =)
Nu är det bara 20 minuter kvar av lektionen typ, sen är det nästan helg. Justde jag har godis kvar hemma också, och vindruvor! Har min bror ätit upp dem nu så får han fasen köpa nya!

Ha det bra, puss & kram
1 kommentarer                                                                                                                    
  alexandra

usch jag har massa rester efter mig i skolan :(

2008-04-03 l 15:57:48
Blogg/hemsida: http://dependence.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: