Gener =)

                                            Datum: 2008-04-16 Tid: 09:42:49 Kategori: Blandat
Goddag! =)

Jag är tillbaka! Har naturkunskap och ska göra ett litet arbete om bakterier. Vi har börjat på ett nytt kapitel nu, eller snarare 3. De är: Livets villkor, Jordens levande varelser & Ekologi. Typ, 60 sidor, men vi ska läsa långt ifrån allt. Bara vissa frågor som vi redan vet om. Det är typiskt min lärare! Han ger oss ett papper med vad vi ska kunna, och sedan kommer EXAKT samma frågor på provet. Så är det alltid. Med andra ord, man kan inte misslyckas? Fast, det kan man om man heter Melinda Andersson. Det kan man om man inte har tränat tillräckligt mycket. xD
Har ej fått tillbaka proven än, men jag vet och hoppas att jag gick IG. Då ska jag göra om det så att jag kan få VG. Vill icke ha G! ;P

I morses när jag vaknade så sken solen igenom mina rullgardiner och skapade ljusa streck på min vägg. Härligt & underbart. Vilken kanon-dag! Men, nu är det molnigt som vanligt. "/ Baaad humör. ;P Nejdå, känner mig helt okej!

image584
En ganska gammal bild. ^^ Men, jag bjuder på den!
Bilderna på djuren kommer...snart! :D

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: