Haha, för skönt. =)

                                            Datum: 2008-04-08 Tid: 10:06:06 Kategori: Blandat
-Vad heter Finlands sämsta bärodlare?
- vet inte
-Maski Hallonen. HAHAHAH

-Vet du vad Finlands mest inkontinenta kille heter?
-nej
- Snoppi Droppinen. HAHAHAH

-Vet du vad Finlands längsta man heter?
-nej.
-Enok Nitti. HAHAHAH

-Vet du vad hans fru heter?
-nej
-Sirka nitti. HAHAHAH

-Vet du vad Finland sämsta orienterare heter?
-nej
-Traska Vilsinen. HAHAHAH

-Vet du vad finlands sämsta cyklist heter?
-nej
-Punkki Däkkinen. HAHAHAH

-Vet du vad Finlands främsta tandläkare heter?
-nej
-Pilli Trutinen. HAHAHAHAH

Haha, så himla skön grej! =) Snodde den från skitsnackmeanna.blogg.se. Ingen stöld här inte. =) Nu erkände jag i alla fall hehe. Nu ska jag försöka göra företagsekonomi! Ha det nice. :)
5 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie S

AHAHAHHAHAHAHAHAHA ÅH JAG DÖR :D

2008-04-08 l 17:47:13
Blogg/hemsida: http://MrsUnderbar.blogg.se
  Anonym

så dåliga skämt

2008-04-08 l 19:09:48
  Malin

haha va kul XD

2008-04-09 l 12:43:48
  Melinda

Hahaha jaaa xD

2008-04-09 l 16:11:18
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Marie

"-Vad heter Finlands sämsta bärodlare?
- nej"

Vad är det för svar?!?!?! xD

2008-04-11 l 23:47:44
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: