Håret kan förstöra ansiktet

                                            Datum: 2008-04-01 Tid: 11:22:18 Kategori: Blandat
image551
Den här bilden till exempel.
Han till vänster är ju egentligen inte speciellt ful, men med det håret...
Desamma gäller den där lilahåriga tjejen. Jättefint ansikte ju, men kanske någon annar frisyr?

Haha, jag satt och tänkte på att håret kan förstöra hela sin look när jag väntade på doktorn. En massa flummiga idéer kommer till mig då.

Det här är då peruker, tror jag i alla fall. Jo men det är det nog. Jag hoppas att de är snyggare under perukerna i så fall. ^^

Är ni nöjda med ert hår? =)
Det är inte jag, för min färg håller på att sakta försvinna..
1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Jag tycker att din naturliga färg är jättefin!! :D

2008-04-02 l 22:40:11
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: