Home!

                                            Datum: 2008-04-28 Tid: 16:21:35 Kategori: Blandat
Hej sötnötar! =)


Läget?
Själv är det jättebra. Har varit en helt underbar dag. Kan sammanfatta den lite:

Sol
♥ Värme
♥ Nästan påkörd av tåg
♥ MAX
♥ Död grävling
♥ Filmning


Med andra ord, kanondag! På vägen hem från MAX så tog jag, Emelie & Anton vägen "via" järnvägen. Det var sjukt jobbigt att gå där, fullt med halvstora stenar som är förjäkliga att gå på. Får hoppa på själva "stenplattorna" istället. Det är inte lätt för mig som har så korta ben haha. ;D Men å andra sidan, så är det lättare för mig att åka rutschkana. (säger man kanske bana?:P) I alla fall, vi sprang där på järnvägen då någon gubbe ropade på oss. Vi lotsades inte om honom, och jag tittade inte ens på honom, hörde bara hans röst. ^^ Men det var inte farligt att gå där, man kunde lätt gå åt sidan om ett tåg skulle komma. Och det gjorde vi, rätt ner på gräset bara!
Hittade också ett litet spökhus som vi behövde gå in i! Eller spökhus och spökhus, Blondinbellas hus var det ju! ;D

Mer om det senare!
Nu ska jag bara sitta och vänta på att Anton lägger upp videon med oss på! Hoppas den blir rolig, flummig är den i alla fall! Underbart! =)

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: