Ibland..

                                            Datum: 2008-04-16 Tid: 17:55:59 Kategori: Blandat
Du säger att du är kär i mig
Att du inte kan ta dina fina ögon från mig
Det är inte det att jag inte vill vara med dig
Men varje gång du kommer för nära så
aktar jag mig

Jag vill kunna lita på allt du säger
Det låter så himla bra
Men om du verkligen vill ha mig, gå sakta fram
Det finns saker om mig som du borde veta

Ibland springer jag iväg
Ibland gömmer jag mig
Ibland är jag rädd för dig
Men det enda jag egentligen vill,
är att hålla dig nära
Behandla dig rätt
Vara med dig, dag som natt
Allt jag behöver, är tid

Jag vill inte vara så blyg
Varje gång jag är själv, så undrar jag varför
Jag hoppas att du kommer vänta på mig
Du kommer att förstå att du är den enda för mig

Stanna kvar, och du kommer att förstå
Det finns ingenstans jag hellre vill vara
Om du älskar mig, lita på mig
Precis så som jag litar på dig
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: