Inlägg 708

                                            Datum: 2008-04-20 Tid: 14:31:27 Kategori: Blandat
Heej :)

Klockan är 14:14 och jag sitter här i sängen iförd en massa vita kläder. Borde vara ute, men det är så kallt. :P Jag har förresten surfat idag, riktigt roligt! Stod i skottkärran medan den rullade haha. =)

Igår var jag och Cajsa i Jkp hos Sebbe. Vi badade, och det var helt okej. Faktiskt, så finns det inte särskilt mycket att göra där, så jag hoppade från 3:an (WOW) åkte i en vattenrutchbana (kana?) och lekte i vågorna. Nästa gång blir det Örebrobadet!
Gårdagens lunch bestod av pizza, calzone. Lovade inte jag mig själv för ett tag sen att aldrig mer äta skräpmat? Jo, det gjorde jag. Fy på mig!!

image594

Jag såg dubbelt den kvällen. xD

image595
Taget med min mobil, inte snyggaste kvalitén kanske, men duglig! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: