I've hurt myself by hurting you

                                            Datum: 2008-04-15 Tid: 10:14:05 Kategori: Blandat
Det är som om det var igår jag såg dig
Såg ditt ansikte.
Du berättade hur stolt du var, men jag gick iväg..
Om jag bara visste vad jag vet idag
Då skulle jag hålla om dig, få smärtan att försvinna
Tacka dig för att du gjort mig, förlåta alla misstag.
Det finns ingenting jag inte skulle göra, bara jag får höra din röst igen
Ibland vill jag ringa dig, men jag vet att du inte kommer svara.
Jag är ledsen att jag skyllde på dig, för allting jag inte gjorde.
Jag har sårat mig själv genom att såra dig...


Sitter här och har företagsekonomi. Funderade på vad jag skulle göra men kom på att jag faktiskt kan blogga! För det gör jag ju aldrig..;P
Har prov senare idag, och har faktiskt redan haft ett idag. Muntligt nationellt i engelska. Usch, men förhoppningsvis G. Det räcker för mig, herregud. Bara jag är godkänd i engelska så är jag lycklig!!

Ursäkta för ett deprimerande inlägg, men just nu är min kära vän inte på särskilt glatt humör, då blir inte jag det heller kan jag ju säga. "/ När jag ändå är i farten kan jag ju uttrycka mina känslor för en särskild M i skolan. Inget fel på själva bokstaven, nejnej. Den finaste bokstaven tycker jag! ;D Men, VEM TROR DU ATT DU ÄR? Du är ingen jäkla elev och inte lärare för den delen heller. Kom inte och försök bestäm över folk du inte har en aning om vilka de är. Vi HATAR dig, bara så du vet. Var ingen sån jäkla bitch! :P

Tack & hej
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: