JAG HAR TRÄFFAT MARY-KATE OLSEN!

                                            Datum: 2008-04-22 Tid: 15:16:06 Kategori: Blandat
Okej, nej det har jag inte gjort, men det skulle vara coolt att ha gjort det! =) Right?
3 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

HAHAHAHAHAHAHA =D
Jag älskar sånna skämt.

2008-04-22 l 18:19:19
  Ronja

de skulle vara as ballt, jag höll på typ flyga upp i luften när jag läste rubriken men jaha. haha

2008-04-22 l 18:19:51
Blogg/hemsida: http://ronjabergqvist.blogg.se
  Anonym

tönt

2008-04-24 l 09:14:50
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: