Kanske lite för mycket Blondinbella, men roligt!

                                            Datum: 2008-04-29 Tid: 17:25:55 Kategori: Blandat
Haha, har aldrig gjort något sånt här innan, men det verkar kul! Inte för att jag har koll på saker & ting, men det är är bara för hur jag tänker och tycker, bara så ni vet. ;D

image639
1. Linnen, kjolar, leggins, ja allt som hör sommaren till! Glöm alla mörka, varma jeans och låt sommaren komma! ;D
2. "Rent hus", haha titta på det. Riktigt rolig när den där gubben kommenterar hela tiden. man får dessutom många bra och smarta tips för hur man håller rent omkring sig!
3. Solglasögon, stora och glassiga! Hela min familj använder solglasögon, och det borde du också göra om du inte redan har det. Snyggt, + att det skyddar dina små ögon! =)

1. Gamla klasströjor med olika tryck på, t ex som på min:Man glömmer aldrig sin KK. Visst, de är sköna (hade själv på mig min härom dan^^) men inte vidare snyggt. De är ofta urtvättade och rätt fula faktiskt!
2. Skitsnack! Herregud, vad vinner man på det? Tror ni att änglarna där uppe i himlen snackar skit om varandra? Vi ungdomar och FRAMFÖR allt vuxna, måste sluta snacka skit om folk för det förbättrar ingenting .
3. Nationella prov. Fy tusan! hatar dem. Men, när det är nationella prov, så koncentrerar jag mig mer än vad jag någonsin gör annars. Kanske är lite nyttigt för hjärnan trots allt? =)
3 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

Svar; Naw vad kul att du gillar den men den är inget speciellt tycker jag. Mne tack ändå :D

2008-04-29 l 17:57:59
  Viktoria

Svar: Naw vad kul att du gillar den men den är inget speciellt tycker jag. Men tack ändå :D

(Det var jag som skrev ovan också men mitt namn blev inte med konstigt nog, bara så du vet :) )

2008-04-29 l 18:02:55
Blogg/hemsida: http://becoolosodapop.blogg.se
  Viktoria

Svar: Naw vad kul att du gillar den men den är inget speciellt tycker jag. Men tack ändå :D

(Det var jag som skrev ovan också men mitt namn blev inte med konstigt nog, bara så du vet :) )

2008-04-29 l 18:05:00
Blogg/hemsida: http://becoolosodapop.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: