Körslaget

                                            Datum: 2008-04-26 Tid: 23:27:39 Kategori: Blandat
Hejsan igen :)

Såg ni på körslaget förut?
Personligen så tyckte jag att rätt kör åkte ut, men lite trist ändå att det bara blir färre kvar. Men, det är ju så ett spel går till så. xD
Hmm, jag tror jag vill att Lotta ska vinna, hennes kör är sjuuukt duktig. Så bra låtval + bra danser!
Nåväl, vad har ni för er kära vänner? =) Själv har jag precis tagit en dusch och sitter här och lyssnar på Angels (Robbie Williams) Skönt låt, lite lagom fin sådär.
Imorrn blir det hem till Hjo igen, se hur lilla Ellsing mår, har hon ungar tro? xD Antagligen inte, och skönt är väl det. Lite mindre ansvar då..
Såg på vädret förut, och det ska bli jättevarmt ju! Nu känns det som sommar, det är helt underbart. Det har varit strålande sol hela veckan, tänk om det kunde fortsätta så, ja säg för, alltid!!! Då skulle jag vara glad. Blir på toppenhumör när solen visar sig, men det vet ni väl redan antar jag! =D Glada miner här!

Vad roligt det var i helgen när jag inte BARA var med Sebastian, utan även med Cajsa & Marie, mina käraste vänner. <3 Vi måste verkligen ses på våra lediga stunder tycker jag, inte vara så lata! Både jag och Marie har ju moppar, går ju hur smidigt som helst! Kladdkaka måste bakas, grädde måste vispas, kakornas planet väntar på oss! xD

image621
Denna bild är från sommaren -06. Hade min naturliga hårfärg där, men har färgat det mörkare i photoshop. Typiskt. xD Men som ni kan se så är luggen lite ljusare än allt det andra. Min naturliga färg är ju tusan ljus. :O

Nu ska jag gå ifrån datorn och typ, sova. xD Puss på er!

3 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

aaaw!!! Det tycker jag verkligen!!!!!! :D :D :D :D

2008-04-27 l 02:00:40
  Stilbildsfotografen

Hej!

Har du lust med ett länkbyte mellan din blogg och min blogg http://fotografhelsingborg.blogspot.com ?

MVH Peter

2008-04-27 l 15:01:00
Blogg/hemsida: http://fotografhelsingborg.blogspot.com
  cecilia

Svar: Jo det måste man nog men jag ät tävlings simmare
och tränar 6-7 pass så då är det ju en annan sak för om man inte simmar så är det lite svårare om man säger så :P

Hoppas att du har haft en bra dag :)

2008-04-27 l 17:19:11
Blogg/hemsida: http://ceciliaLA.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: