Kusin på gång!

                                            Datum: 2008-04-28 Tid: 21:02:35 Kategori: Blandat
Heej :)

Min moster åkte nyss ifrån sitt hus tillsammans med sin kille. Med sig hade de en väska, och bilen leder till sjukhuset tror jag. Tjoho! =) En liten tjej kommer snart kläckas (eller födas:P)
Egentligen skulle Åsa (som min moster heter) föda för ungefär 2 veckor sedan, men det blev försenat precis som förra gången. Men jag hoppas att den lilla tjejen är fin och välskapt. De har nämligen redan fått veta att det blir en tjej!

När ni får barn, vill ni ha reda på könet innan det föds?
Nu har Åsa i och för sig redan 2 barn, en tjej & en kille, och det var den främsta anledningen till att hon ville veta vad det blev den här gången. Det skulle ju inte spela någon roll.

VILKEN UNDERBAR DAG DET ÄR IDAG! FÖRLÅT, MEN JAG ÄLSKAR DEN. SÅ HIMLA FANTASTISK! VÄDRET, FOLKET, ALLT! <3 KAN INTE VARJE DAG VARA SÅN HÄR? DÅ VILL JAG ALDRIG LÄMNA DEN HÄR JORDEN! LITA PÅ DET!

Jag tror att min lilla kusse ska heta Kajsa, men är inte säker. Åsa ville Lilly också, men det gillade inte min andra moster. ;D Lilly Andersson = mobbad i skolan. :P
Haha, men vem vet. Kanske blir det något helt annat, typ: Marie-Louise? ;D

image636

<3
4 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

KUL!!! hoppas hon får ett vackert namn;)

2008-04-28 l 21:40:57
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  J

Gud vad roligt!
Kolla gärna in min blogg :)
Kram

2008-04-28 l 22:08:49
Blogg/hemsida: http://Jahwanna.blogg.se
  Melinda

Cajsa: haha jaa! =)

J: jättefin blogg! =)

2008-04-28 l 22:11:37
  Marie

Hahah xD
Va roligt med sådana vackra namn^^

2008-04-28 l 22:23:58
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: