Ledig dag!

                                            Datum: 2008-04-30 Tid: 12:28:00 Kategori: Blandat

God dagens!

Idag är en underbar dag, fast det är lite mulet tyvärr. Men, det gör inget för jag är LEDIG. Sitter nere vid den stationära och försöka fixa en ny design. Det är svårt! Jag behöver hjälp!
Händer inte mycket idag faktiskt, bara ta det lugnt och träffa några kompisar ikväll. Cajsa & Marie tror jag närmare bestämt! =)
Vi får väl se vad vi gör, det är ju ingen brasa i år på grund av att det alltid är så mycket fyllor och andra hemskheter. Trist att endel människor kan förstöra så mycket för en. Alla familjer i stan brukar alltid gå till den där skogen och titta på fyrverkerier och den lilla elden. Nu kan man inte göra det längre, usch vad sur jag är!

Nej, nu ska jag försöka göra en design! =)
PUSS



1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Kul ska det bli:) får se om vi lyckas locka hit någon mer;);)

2008-04-30 l 14:46:07
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: