Ledig!

                                            Datum: 2008-04-29 Tid: 17:03:43 Kategori: Blandat
Heej alla underbara människor! <3

Är hemma nu från en hyfsat lång skoldag. Började dock kl 9 idag med nationella prov i Engelska A. Endel av er som läser gjorde säkert det också, eller? Hur gick det för er?
Egentligen var det nog inte särskilt svårt, men jag märkte idag att jag är jäkligs kass på engelska. Jag förstår vad de säger när de pratar, men jag fattar inte när jag läser, underbart! xD

Sitter nere vid den stationära datorn nu och luktar fotsvett som bara FAN. Usch, men det är för att jag har strumpbyxor på mig, annars brukar jag inte lukta så speciellt mycket. ^^ (Tror jag...:S)
Äter glass. =) Direkt ur det lilla paketet också. Det är en sådan där vaniljglass emd chokladkross i, supergott!

Har ni hört "Huvudet i sanden" med Familjen? En sjukt härlig låt som passar bra till ett träningspass!
Nej hörrni, nu ska jag försöka plugga företagsekonomi (igen!) och försöka bli inspirerad till en ny blgogdesign! Är ledig nu ju (HURRA!) så kan sitta uppe hela natten om jag så känner för det. ^^ I do!

Puss så länge!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: