Lördag

                                            Datum: 2008-04-12 Tid: 12:39:39 Kategori: Blandat
Goddagens bloggen! =)

Klockan är 12:33, men jag åt nyss frukost, härligt att få sova ut nu på helgen! Befinner mig i Jönköping hos Sebastian och ska stanna tills i morrn. Idag ska vi se på OC och plugga matte hade vi tänkt oss. Han ville ha pannkakor till mat, men usch, det vill inte jag. Finns inget värre. xD Blääää!

I morrn ska jag nog till IKEA och försöka hitta en passade möbel till mitt fina, nytapetserade rum. (Ska ta lite bilder på det snart!) Det ska vara en bokhylla i mörkt trä som jag sedan ska lägga ner så att det blir som ett bord. Där på ska TV:n stå, och även stereon. Hoppas det blir fint! =)

Somnade runt 2 inatt kanske, det var därför jag inte vaknade förrän vid 11 idag. Förresten så vann HV igår, för er som missat det, med 4-3. Precis i slutet fick de in ett mål till. ;D Det var väl tur det, annars vet jag en som hade mått dåligt och varit sur i helgen. ;P

Nu ska jag borsta tänderna och göra mig i ordning! Pusshej<3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: