Måndag

                                            Datum: 2008-04-21 Tid: 07:51:34 Kategori: Blandat
God morgon

Vilken svinfin morgon!

Förutom att det stank från slakteriet när jag gick till skolan, så är den här dagen fantastisk. Jag vaknade av att solen sken in genom rullgardinerna och solen är fortfarande uppe. Hoppas den håller sig uppe hela dagen! Då blir jag på bättre humör vill jag lova! =D
Händer idag?
3 lektioner, gym på matrasten. Har ju faktiskt köpt mig ett dyrt gymkort men använder det knappt. Måste börja göra det mer, annars är det ju slöseri med mina värdefulla pengar! Hmm, ska gymma 3 gånger i veckan tror jag, det borde ge något.
Sebastian sov inte över till idag eftersom det var något med HV igår eftermiddag. Trodde att det skulle kännas väldigt konstigt, men det gick faktiskt bra! Kvällen igår tillbringade jag ju lite med Cajsa & Marie, sedan fixade jag med mitt rum. Det skrev jag ju igår förresten. xD

Har äckligt ont
i magen idag. Vet inte riktigt varför, men det får jag väl ta reda på. Hoppas det inte är något allvarligt bara. :S Hatar att ha ont i kroppsdelar.
Ramlade i trappan i morses också. Haha det var ganska roligt, eller det måste ha SETT roligt ut i alla fall. Jag bara föll handlöst ner på golvet. Jag ramlade inte hela trappan, men jag stod typ på, 2:a eller 3:dje steget och skulle ner på golvet, men missade att det var ett trappsteg till. Haha, morgonens komik!! =)

Nu ska jag kolla lite bilddagböcker och andra bloggar. :P Ha det fint så hörs vi sen! Puss <3

1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

svar: HAHAHHA nej :d men just idag råkade jag ha ett i-landsproblem ;) puss

2008-04-21 l 09:22:11
Blogg/hemsida: http://MrsUnderbar.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: