Matsalen =)

                                            Datum: 2008-04-20 Tid: 14:36:02 Kategori: Blandat
För tillfället har jag min mobil kopplad till datorn, så kan lika gärna slänga in lite bilder. Alltid skoj! Här är några från matsalen, så snygga är mina kompisar! ;D (Jag undvek att fota mig själv..)

image596
Snygga Carin! =)
image597
Snygga Anton!
image598
Snygga Charlotte!
image599
Snygga Emelie!

Hjahjahja ;D
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie Stjärnås

MEN VAFAN, hahahaahahahhaahhahah neeeeeej fyfan vad hemskt!

2008-04-20 l 16:15:03
Blogg/hemsida: http://MrsUnderbar.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: