Mc Donalds

                                            Datum: 2008-04-16 Tid: 17:17:52 Kategori: Blandat
Hejsan =)

Var icke med på idrotten idag, dels trodde jag att vi skulle ha teori, men också för min lilla skada. Känns knappt längre, men aja. ;P
Jag kom inte undan, jag fick istället bära upp en massa stolar och bord från en källare (det är natonell prov i morrn ju) och då sitter alla i gympasalen. Skolan är ju för övrigt så liten, så det finns ingen annan plats! :D
INGEN MER SKRÄPMAT ELLER GODIS FÖR MIG NU! JAG ÄR TJOCK!

Cafeterian, har de gjort om nu. Tagit bort den underbara soffan och istället ställt dit en massa småbord. Alltså, det är väl snyggt och så, men inte speciellt skönt! Borden och stolarna är svarta, förut var de träfärgarde. Modernt. ^^
 
På engelskan idag så hade vi lite förberedelse inför nationella, hörförståelse. Det gick ju faktiskt, rätt åt helvete. Hur kan man vara så dålig på engelska som jag är? Jag fattar det inte. Det är ju helt sjukt!
Matten gick faktiskt GÖRBRA! Jag är riktigt, jäkla stolt över mig själv om jag ska vara ärlig. Gjorde alla uppgifter man skulle göra, och var klar på lektionen. =) Det kändes bra.

Ska inte trakassera er mer med min skoldag, nu ska jag lyssna på lite musik. ^^ Pussar <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

McDånalds is the shit

2008-04-16 l 17:54:33
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: