Melinda o Emelie

                                            Datum: 2008-04-07 Tid: 18:23:37 Kategori: Blandat
image576
Okej, inte världens snyggaste bild på oss kanske, men ändå. Tagen hos Charlotte för ett antal veckor sedan i alla fall. Jag ser kanske en anings uppblåst ut, men skitsamma!
Det jag vill säga i detta inlägget är:
Jag och Emelie började Naturvetenskap i Tibro tillsammans i höstas. Vi båda tyckte att det var sjuuukt mycket att göra, stora prov och svår matte! Usch vilken hemsk tid! Men, vi fann varandra hehe. :)
I alla fall, vi slutade den linjen efter bara någon månad, och började istället på Media på samma skola. Det skulle vi icke ha gjort. SÄMSTA klassen ever, helt ärligt. Idioter hela bunten haha. xD Nejmen, jo typ.
Emelie hade en vän, Anton hette han, och han gick på IT-gymnasiet i Skövde. Hon ville åka dit och titta hur det var, jag följde med henne. Vi föll pladask för stället, och går kvar där än idag.

Visst, ämnena suger och även schemat. Men wft, klassen är lovely! Människorna = <3
Jag vill inte att du ska sluta Emelie, vi ska ju ta studenten tillsammans ju! Det var ju därför vi bytte till samma hela tiden. Jag vet att du klarar av det om du bara vill. Det går kasst för mig i skolan, IG och grejjer, men det får det vara värt. Jag blir bättre sen, lite senare. ;D Snälla gå kvar! <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

tack, du är underbar. Jag saknar dig, som fan! Vill inte sluta, men¨får säkert inte gå kvar pga frånvaron :'( LOVE u

2008-04-07 l 18:26:38
Blogg/hemsida: http://MrsUnderbar.blogg.se
  Cajsa

Hon får inte sluta:P
Om allt blir som de är nu så kommer vi ju gå på samma bal vid studenten:D
Emelie måste vara med då;)

2008-04-07 l 18:41:00
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: