Melinda = Plugghäst?

                                            Datum: 2008-04-09 Tid: 16:10:34 Kategori: Blandat
Hej :)

Inte mycket till uppdatering idag kanske, men jag har inte suttit så jätte mycket vid datorn. När jag väl gjorde det så kom jag inte på något att skriva. ;P
Det var ingen idrott idag så jag slutade 12:45. Tänk om det kunde vara så varje dag! <3 Då skulle man vara MYCKET gladare ju.
Har prov i morgon + tal. Pluggar som tusan till provet nu. En massa frågor om fotosyntes, energikällor m.m. Kul? Njaae..

Ikväll är det inte Lost. =( Uppehåll till maj! Fan, vems dåliga idé var det? Det har ju inte hållt på i alls många veckor!! Aja, mer tid till plugg och det är väl bra antar jag..;D :O

Förresten, tror ni på Gud?

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande...ha det fint! =)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

tyvär tror inte på gud

2008-04-11 l 17:02:56
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: