Min & Antons romantiska skogspromenad

                                            Datum: 2008-04-01 Tid: 19:43:37 Kategori: Blandat
God kväll på er ;D

Igår var jag i skolan och vädret var underbart. Vi hade rast, och Carin hade åkt hem, så det var bara jag och Anton kvar. Men vem orkar sitta inne när vädret är strålande? Nejnejnej, vi bestämde att vi skulle gå ett varv runt skolan. Det hann bli endel bilder faktiskt.

image559
Faktiskt så är jag rätt nöjd med den här bilden. Den enda jag är nöjd över av följande. ;D

image562
Vacker, I know. ;P Men idag är jag glad, jag bjuder på allt.
image563


image567
Don't ask. ^^
image568
image569
Anton där han hör hemma. ^^ ;D Haha nerå :D
image570
Vi är så bra kompisar så.^^,
image572
En bild på Challes gulliga mun får avsluta den här promenaden! =)
Haha särskilt romantisk var den kanske inte, men bättre än att sitta inne! =)
2 kommentarer                                                                                                                    
  Thess

Asfin blogg jue!! du måste va ganska nöjd =)

2008-04-01 l 21:05:22
Blogg/hemsida: http://sphess.blogg.se
  charlotte

hahaha min näääsa och muuun är UGLY! :D

2008-04-02 l 20:07:04
Blogg/hemsida: http://carellen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: