Möblering av rum

                                            Datum: 2008-04-20 Tid: 18:12:04 Kategori: Blandat
Hejsan i vårvädret! =)

Fyfan, jag håller på att möblera om i mitt rum, det är inte det lättaste det inte! Rent ut sagt, det suger kuk. Har någon nån idé om hur jag kan göra? Nu är det ju långt ifrån alla som faktiskt har SETT mitt rum, men det är typ, ganska stort med sneväggar..;P Det sa mycket va? Aja, får väl försöka klura ut något ändå. Mamma kanske kan hjälpa mig. Jag vet inte hur jag vill ha det! xD Dagens i-landsproblem: Hur ska Melinda ha sina möbler för att det ska vara snyggt?

Dagens u-landsproblem: Åhnej, jag kan inte ha sex med min syster för hon har aids.

Old, I know, men den är rolig. Faktiskt, så fattade jag inte vad som menades med u-landsproblem förrrän för bara några veckor sedan. :$

Ikväll är det PARLAMENTET med självaste BJÖRN GUSTAVSSON!
Missar ni det, är det inte bra. Johan Glans är med också bland annat, bara skojjiga personer. i 4:an, kl 20:30. SE DET! =)

Morsning korsning!
2 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

du kanske borde ta kort på det snart så vi kan ge dig idéer ;)

2008-04-20 l 20:13:39
  Marie

aids-skämt är ju min grej xP

2008-04-21 l 00:38:28
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: