More pics ;D

                                            Datum: 2008-04-26 Tid: 22:01:54 Kategori: Blandat
image617
Såhär otroligt road ser jag ut efter en dag i skolan, väntandes på bussen som tar mig till lilla Hjo. Skönt att sluta för dagen kanske, men mycket att göra hemma...
Vad tusan gnäller jag om? Jag har inte ett piss att göra hemma, sitter bara framför datorn ändå. xD Läxor hit & dit, men ogjorda in i det sista.

image618
Testade för några dagar sedan kameran på min "nya" mobil. Helt okej, och bra att det finns en lampa på den. Den rosa klänningen köpte jag i Jkp förra helgen, eller faktiskt så var det Cajsa som köpte den, jag är skyldig henne 129 kr! Cajsa, den är fortfarande din. Vill du ha den? :P
Nej, du får den inte, I like it. Jag SKA betala tillbaka, promise! ;D

image619
Ego_bilder ftw! Har man inget annat för sig så...Halsbandet är en konfirmationspresent!
Varför är mitt högra öga mindre än det vänstra? :O :*(

image620
HAHA, nej hörrni, förlåt för den här bilden. Det lilla ögat igen, jag vet.
Menmen, så här ser jag ut för den som ligger på mig. ^^ ;D
Så ofräsch! :O
2 kommentarer                                                                                                                    
  Jennie

jasså, tack så mycket ! :) Oj, den var svårt :P Tror jag har fashion från början, men kan inte svära på det ..

2008-04-26 l 22:06:34
Blogg/hemsida: http://ang3l.blogg.se
  cajsa

hehe du får gärna betala tillbaka:D

2008-04-26 l 23:28:03
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: