Ny vecka!

                                            Datum: 2008-04-28 Tid: 10:19:49 Kategori: Blandat
God morgon bloggen!

Måndag, känns riktigt härligt. Kort skoldag och den näst sista den här veckan. Så underbart härligt att vara ledig ons, tors & fre. ska jag göra en ny design till min lilla blogg.
Sitter ensam i klassrummet med Anton och tittar på videos med Blondinbella + folk som härmar henne. Riktigt roligt haha!
Charlotte sitter och gör matteprov, som jag hoppas går bra! Hon kommer nog ner hit snart. Btw så ska jag äta på MAX lite senare, fast inte för mycket. Måste ju tänka på att hålla formen inför beach 2008. =D

BLONDINBELLA TESTAR KLÄDER


Så himla härlig kille alltså. Tänk om man kunde vara sån. ;D

Nu kom Charlotte hit, underbart.
Vad mer kan jag skriva? Njae, ingenting antar jag. Hörs i ett senare inlägg! =D
ma
5 kommentarer                                                                                                                    
  Elin

Åhh va skönt :D

2008-04-28 l 10:27:46
Blogg/hemsida: http://ellee.devote.se
  emma

Hahahaha va härlig kille!

2008-04-28 l 10:30:47
Blogg/hemsida: http://enlitentax.blogg.se
  Soha

Hoppas du får en trevlig dag :)

2008-04-28 l 10:32:46
Blogg/hemsida: http://sohaa.blogg.se
  Melinda

haha eller hur :D

2008-04-28 l 10:33:02
  Sofie

Den där var kul!

2008-04-28 l 17:16:16
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: