Onsdag -mitt i veckan

                                            Datum: 2008-04-23 Tid: 10:33:01 Kategori: Blandat
God morgon

Idag, är en underbar dag. SOLIGT! Jag hoppas verkligen att det håller i sig, för allting blir så himla mycket bättre när solen visar sig.
Dagen började ganska dåligt trots allt. Allt jag höll i tappade jag (tror jag börjar få problem med att kontrollera min kropp!) Jag missade även bussen som jag och Cajsa skulle åka tillsammans i. Fick istället åka själv med min musik. Jag hade heller inga pengar på mobilen att sms:a till Cajsa. Jaja, dagen blir väl bättre förhoppningsvis.

Men ack. det blev den inte. Jag fick G på mitt naturkunskapsprov. KUK. Jag som faktiskt satsade på IG för att kunna göra om provet. Då till VG. Men whatever, det ska väl gå bra det med. I vilket fall som helst, så får jag inte göra om provet.
Slutar 12:50 idag. Det är en härlig sak. Då ska jag hem och sola tror jag. Kanske låta Ella springa omkring lite i trädgården, det gillar hon. =D
Jag fattar om ni inte vill att jag sitter och skriver ner att som händer i min fucking skola, kan sluta om ni vill. ;D

Hmm, vad ska man skriva om då? Våld? Sex? Kompisar? Kärlek? Det gör jag väl det med egentligen, bara lite mindre. ^^

Have a great day!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: