Onsdag

                                            Datum: 2008-04-02 Tid: 07:26:26 Kategori: Blandat
God morgon.

Skola idag då, fy vad jobbigt. Jag hatar skolan, faktiskt. Idag har jag knappt något smink heller. :S Illa.;D
Ganska kort skoldag som tur är, slutar runt 14:00 och sista lektionen är idrott. Undrar vad som händer där.

Jag är trött som ett as! Sov hela natten, men ändå. Fattar inte riktigt det här, jag kan nog falla ihop nu. Underbart.

Men, nu ska vi vara glada, det är vår just nu. Det ska tydligen bli kasst väder i helgen (=() så man får passa på att vara ute nu. =) Jag älskar solen!

Ha en bra dag! Jag hör nog av mig senare, puss <3

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: