Onsdag

                                            Datum: 2008-04-16 Tid: 07:59:23 Kategori: Blandat
God morgon kära läsare! :)

Sitter i skolan vid datorn, och Charlotte & Anton kom nyss intravande till mig. Trevligt! =)
Ganska kort dag idag, skönt! Jaha, nu fick jag reda på att vi tydligen HADE idrott, fastän vi egentligen ska ha teori. Lektionen förra veckan blev ju inställd eftersom läraren inte var riktigt frisk..Aja, jag kan ändå inte vara med för min kropp gör ont. Nu har det spridit sig från svanskotan till hela kroppen haha. Underbart!
JAG SKA ALDRIG MER SITTA PÅ NÅGONS AXLAR IGEN! (I så fall ska det vara en feeeet madrass under OM jag skulle ramla av..)
07:55 är klockan. Tusan vad tidigt! Jag borde egentligen sova vid den här tiden, men icke! Skolan i första hand, alltid! Kan ju ändå önska att det var så. ^^
Idag händer, ingenting! Tyvärr.."/ Men, det dyker väl alltid upp något roligt, det brukar det ju göra. ;D

Charlotte sitter och tittar igenom min kära mobil för tillfället, hoppas hon inte ser något dumt haha.;D Men nejdå, bara bilder på mig, Seb & hon själv. ^^

Aja, nu ska jag dra mig! Kan inte sitta här och ruttna hela morgonen.

Puss & kram, kyss och smek! ;D
1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

sitta röttna e väl det man gör i skolan

2008-04-16 l 09:13:32
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: