Operationer; misslyckat, lyckat

                                            Datum: 2008-04-16 Tid: 19:15:49 Kategori: Blandat
Hejsan igen.

Satt här och filosoferade lite och kom att tänka på en sak; operationer av ansikte!
Det är ingenting jag sitter hemma och planerar att göra, men vem vet. Kanske har jag lust att förminska vissa delar, exempelvis...NÄSAN! Struntsamma om det nu, det jag vill visa er är 2 riktigt "heta" bilder.

--->Den första bilden:image592 en mindre lyckad operation, eller ska jag
säga operationER. Jag tror att hon har gjort ett flertal sådana
om jag ska vara ärlig. Men alltså, vad har hon gjort? Hon har ju
helt förstört sig själv. Visserligen vet jag inte hur hon såg ut innan,
men jag kan svära på att hon såg mer, mänsklig ut. Jag tycker att
det är synd när operationerna går till överdrift. Operera sig ska man bara
göra om man verkligen behöver det, tycker jag. Då t ex jag. ;P


image593.<----Den här bilden då. Vår egna Victoria Silvstedt (en liten idol som jag har). Jag gillar hennes utseende och tycker att hon är skitsnygg faktiskt. Bättre än innan operationerna. Har ni sett reklamen om Sisters där hon är med? Där ser det lite ut som om hon inte kan le ordentligt. Inte undra på det kanske. Men, underbart hår, underbara ansiktsformer och underbar kropp haha!
Smal och allting som man ska vara!

Nu är det mat. ;P
1 kommentarer                                                                                                                    
  Anton

Asså, jaa. Hon är faktiskt sjukt snygg. Men inte när hon visar sina pattar så mycket, dom är alldeles för stora där.

2008-04-16 l 22:56:51
Blogg/hemsida: http://indiesponge.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: