Ostbågar & döda grävlingar

                                            Datum: 2008-04-28 Tid: 13:28:37 Kategori: Blandat
Heej :)

Tillbaka vid datorn kära läsare. Har programhantering, PowerPoint. Lär jag mig något? Njao, endel! Det kan säkert komma till användning någon gång i framtiden.
image628
Söt liten ostbågsbild va? ;)
Gick ut på att ha olika bländarvärden (tror jag:P)

Lite senare idag kommer ett antal videor med mig, Emelie, Anton och en lites snutt av Carin. KANSKE Carin i alla fall. ^^ Åt på MAX och det var väldigt trevligt och gott. Köpte mig en sallad, DEN var vidrig. VIDRIG. Åt den lilla morotsbiten och en liten tomat. Men, köpte ju givetvis en milkshake också, üüüübergod! <3

Later!


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: