Sent inlägg från mig! ;D

                                            Datum: 2008-04-27 Tid: 21:21:35 Kategori: Blandat
Hejsan bloggen! =)

 Sent inlägg idag med, är inte så jätte aktiv som ni märker, har annat för mig för en gångs skull. :O Har idag flyttat över Ella till sommarburen, spelat kubb med Sebastian & Adam och försökt plugga företagsekonomi. Det gick inget vidare, fattar ingenting, jag är helt död när det gäller sånt. Måste fråga läraren i morrn om hur man gör tror jag..

SNART ÄR DET PARLAMENTET, MISSA INTE DET! Henrik Schyffert, Helge Skoog, Henrik Hjelt, Robert Gustafsson GÄSTAR STUDION!



Sådär, har tittat på det nu! ;D Det var helt okej kul ju. Tittar på Score nu. Någon som sett den? Är den bra? xD Nåja, haha hör av mig mer i morrn!
Ha en fin kväll! I morrn kommer fler, mysiga härliga inlägg av lilla mig. ;D
PUSS
image622
God natt <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Lexie

fin blogg och fin bild :)

2008-04-27 l 21:34:58
Blogg/hemsida: http://musicofc.blogg.se
  Marie

hahahah!! xD
"Helt okej kul" xP

2008-04-27 l 23:03:04
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: