Shiet..

                                            Datum: 2008-04-30 Tid: 14:30:26 Kategori: Blandat
Som ni ser så har jag en vanlig stilmall från blogg.se.
Jag pallar inte haha!
Jag får be någon att göra en design ÅT mig, jag vill ha en riktigt snygg, somrig en! Det verkar vara omöjligt för mig att få till..

Aja, haha den här får duga så länge, och ser ni min "snygga" profilbild. Haha, blä, men ska nog göra den svartvit eller något. Nåväl, ha det bra så länge!
Kram!
2 kommentarer                                                                                                                    
  Elvis

Saaaknar dig gumman, dig o lilla "brun" hehe^^

2008-04-30 l 16:41:01
  Camilla

sv: Ja visst är det !

Men tack tack så mkt :)

Ha en finfin kväll :)

2008-04-30 l 16:57:43
Blogg/hemsida: http://miiillaan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: