Sista dagen, sedan ett litet lov!

                                            Datum: 2008-04-29 Tid: 13:47:51 Kategori: Blandat
Heej :)

Usch, har inte bloggat alls idag ju, dåligt av mig. Men, har inte suttit något vid datorn,så jag skyller på det! ;D
Tittade nyss klart på filmen Parfymen, en riktigt creapy film! Lång var den också, närmare 3 timmar tror jag. Aja, men jag gillar att se på film i skolan, bättre än att jobba. ;D
På lunchrasten idag så var jag, Emelie & Anton ute och lekte med hans kamera. De rullade i gräset (jag vägrade(!) eftersom jag ville undvika gräsfläckar^^) vi sprang på ett antal stockar, lekte i soptunnor och gick på en järnväg (ja, igen..)

Bilder, tog vi nog inga, men filmade gjorde vi. Emelie hade otur 2 gånger, hon föll ur en soptunna och fastnade med benet i en bänk. Det resulterade i ett antal sår på hennes kropp, hehe.

Idag ska jag inte gör någonting, möjligtvis plugga lite företagsekonomi. Men, nu har jag ju hela helgen på mig ju! Ons-sön. Hoppas det går bra, men har så jäkla mycket uppgifter kvar...Är det verkligen inte någon som kan göra likviditetsbudgetar? ;P

Usch, nu känner jag mig tråkig. Återkommer senare! Ha det bra! =)
KRAM

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: