Slut på helg

                                            Datum: 2008-04-06 Tid: 15:25:37 Kategori: Blandat
Hejsan :)

Sitter i soffan med Sebastian nu och väntar på vofflor. Har inget annat att göra..xD
Lite senare sen ska vi åka in till Skövde och träna på Friskis&Svettis, det kan behövas! Har blivit endel godis & framför allt läsk i helgen.
Vad har jag gjort?
Hmm, i fredags åkte jag med bussen ner till Jönköping och var med Seb. Vi tittade på Talang 2008 och käkade pizza, gott! =) Igår, dvs lördag, så åkte vi hit. Fast innan så åkte vi förbi Habo och bytte Sebs däck. Nu har han sommardäck! Hoppas det inte kommer mer snö bara..."/

Nu är det vofflor! Återkommer sen. ^^ Kram!
3 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Dissare!!

2008-04-06 l 16:34:11
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Marie

våfflor?!

2008-04-07 l 00:56:50
  Melinda

Marie: Alltid :D hahah ;D

2008-04-07 l 13:14:34
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: