Snack om Olsen-tvillingarna

                                            Datum: 2008-04-01 Tid: 16:54:20 Kategori: Systrarna Olsen
Haha, jag måste bara säga detta om Olsentvillingarna. Rätt kul faktiskt. Läste om dem både i Hänt Extra & i den nyaste FRIDA-tidningen.
image558

Okej, för det första så är Mary-Kate rankad 3:a i att ha fulast kläder på sig. Det kan jag kanske hålla med om en smula, hon är rik som en jävla boll (haha) men ändå köper hon sig inga snygga kläder. Mest en massa pälsar och konstiga högklackade skor.
I FRIDA så stod det jättemycket om dem, om de verkligen var så fantastiska som alla tror. Men, de kom fram till att de faktiskt inte var det. De är egentligen inga duktiga skådespelare heller, utan anledningen till att de blev så kända var att de va så små & lika varandra. + att när de var små så var det fina. Det tyckte jag i alla fall.

Jag är ett fan, men kanske inte mer. Nu förstör de bara sig själva..."/
Hmm, vad mer stod det. Jo, de är faktiskt duktiga affärskvinnor, tro det eller ej. De känar ju en slant per år. ^^
Justde, det stod också att ett företag var riktigt arga på tvillingarna eftersom de vägrar att sluta bära pälsar. Företaget som klagade tyckte att det var fel av dem att verkligen tycka om att ha bävrar osv. på sig, men de bryr sig tydligen inte.

Nu kan man ju inte veta om det är sant, det hoppas jag inte. Jag som alltid trott att de är så snälla. Fast, hade jag varit så känd som dem, så hade jag nog varit ÄNNU elakare än vad jag är idag. Så pass mycket känner jag mig själv haha. =)
2 kommentarer                                                                                                                    
  Chloé

Det var en fin blogg du snickrat ihop:) Får man fråga hur du gjorde? Skulle vilja göra en ny åt mig själv! Ha det fint.

2008-04-01 l 17:08:17
Blogg/hemsida: http://chlooe.blogg.se
  micaela

När dom var ca. sexton år var dom super fina. Jag tycker om dom fortfarande. Men dom har förändrats VÄÄÄLDIGT mycket.

2008-04-02 l 19:12:02
Blogg/hemsida: http://micaelagoldman.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: