Sorry för bad uppdatering

                                            Datum: 2008-04-11 Tid: 19:41:07 Kategori: Blandat
Hejsan bloggen! =)

Ingen uppdatering alls idag eftersom jag struntade i att ta med datorn till skolan. Det var jätteskönt att slippa bära på den, helt underbart! En skön dag idag, sol & värme. När jag och Charlotte var ute och fotade på grafisk kommunikation-lektionen, så frös jag inte alls, och jag hade bara tröja!
En helt underbar dag idag verkligen, gått runt och snackat med en massa som jag aldrig snackat med innan. Love it! =)

Är hemma hos Sebastian föräldarar nu i Sjogarp. Kom hit runt 6, och då var det meningen att Seb redan skulle varit här, men det var han icke! Han hade somnat hemma och låg och sov...Jag fick ringa honom så fick han komma så snabbt han kunde. Har ätit tacos och ska sedan kolla på Talang 2008. Ensam i Antonias rum. ^^ Har även satsat att HV vinner med 2-1. Tror ni det? ;P

Shit, nu gjorde LHC mål efter 17 sekunder....1-0.

Hej så länge! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: