Valborg med en grill...

                                            Datum: 2008-05-01 Tid: 01:13:01 Kategori: Blandat
Tjenare ;D

Klockan är 01:00 och här sitter jag och skriver med en godispåse och ett glas coca cola. Gottit!
Köpte godiset för ett antal timmar sedan, så det är alldeles strax slut i den lilla påsen. "/

Vad har ni gjort för skoj den här kvällen då?
Själv har jag umgåtts med gamla fina vänner, riktigt kul att se alla igen. Det började med att Cajsa & Marie kom till mitt place, sedan, efter några skratt och gråt, gick vi ner till "stan". Samhället kanske man kallar det. ^^ Där mötte vi upp Olle från Tibro. Han hade tagit sig hela 2 mil för att se oss. :O Han går i naturklassen, tillsammans med Marie, thats why we know him. ^^
Vi gjorde typ, ingenting. Gick bara runt och försökte hitta något kul gäng att joina, men icke sa nicke. 18:30 så började orkestern gå, från musikskolan, ner till park. Det brukar alltid vara smockat med folk, men inte idag. Endast ett tiotal i orkestern, och kanske 2 som gick bredvid dem. Inte alls lika roligt som de andra åren! =(
Vem gick då inte i orkestern, om inte våran älskade vän David. Riktigt duktig saxofonist! ;D
Vi (jag, Cajsa, Marie & Olle) följde efter orkestern ner till park (bion i Hjo) och lyssnade lite. Men det var så himla trööökigt, så vi stack ner till hamnen och lämnade David...

Nere vid hamnen (Vättern) blåste det, så där stannade vi inte länge, utan vi gick vidare. Den här gången spatserade vi förbi Adams hus. Han hade missförstått när det hela började, så runt 21:00 tänkte han  ge sig iväg. Men andra ord, han hade missat hela orkestern och alla tal. Nämnde jag att "majelden" var en liten grill? Så himla töntigt...:P
Adam bor granne med Emil, så det var nästa place att gå till. Trevlig prick med långt, blont hår. Nå tjejer, kanske något för er? ;D Vi frågade (eller jag frågade...) om de ville hänga på, och det ville dem. Underbart!

Vi gick & gick, fick ruskigt ont i benen alltså. Beslöt oss tillslut för att ha stadsparken som mål, och väl där slank vi ner på gungorna för att vila benen en aning. Där var det riktigt mörkt, och man såg knappt någonting. Kan de inte börja lysa upp lekparker? I alla fall den..

John & Morgan kom gående, och vi stod och snackade med dem i några minuter. Plötsligt kommer en tjej (tydligen från Skövde) till vårat gäng och börjar snacka med oss om allt möjligt. Hon var nog lite full tror jag. ^^ Bland annat så sa hon till John att han såg fräsch ut för att vara så gammal. (Hon gissade på 27, när han i själva verket är 20..) Aja, hon kan ju alltid skylla på att hon var full. ^^

Shit, vilket långt inlägg det här blir. Tog en aning bilder också, men jag orkade inte hämta sladden för att föra över dem nu. Lägger in dem en annan dag istället. Var mest bilder på oss när vi åt på Alexandra. Jag tog en kebabtallrik, mumsigt! =)

Jaha, vad gillar ni min nya design då? Tråkig, jag vet, men den är bättre än den förra enligt mig. Lite ljusare, lite gladare! =) Tyck till!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Uskar

Hej! Jag läser din blogg och jag tycker att den där Adam verkar vara en VÄLDIGT cool typ :D

2008-05-03 l 12:28:50
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: