Vår <3

                                            Datum: 2008-04-22 Tid: 09:05:04 Kategori: Blandat
image605

Även om det faktiskt känns osm mer sommar än vår nu, så måste jag lägga in lite vårbilder denna vackra morgon.
image606
Vackert!
Hoppas att ni njuter utav den här dagen och inte sitter inne hela dagen! Det tänker inte jag göra i alla fall. ;D
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: