Vår

                                            Datum: 2008-04-01 Tid: 15:41:19 Kategori: Blandat
Hejsan :)

Åh, nu är jag sådär riktigt glad. På strålande humör! Varför? För att våååååren har kommit till vårt land. I solen hemma hos mig var det r26 grader för någon timme sedan. Fatta, 26! :O Det är sjukt mycket. I och för sig så var det 13 i skuggan, men det är mycket det med.
Hade suttit inne hela dagen, och det var inte förrän Sebbe sa att solen sken och det var varmt, som jag gick ut. Tog med mig både Ella och Missan, men Missan sprang in direkt igen. Usch vad tråkig hon är!
Ella gillade det i alla fall, hon sprang runt i rabatten och tillslut la hon sig där och solade, precis som jag gjorde. Tog faktiskt fram en solstol och låg där och stekte. Hela tiden måste jag tänka på att inte vara kall på rumpan haha, så jag fick tillslut gå in igen. "/

Med tanke på blogg.se's avstängning har jag inte hunnit skriva om min så underbara helg än. Den var helt perfekt. Först kom Sebbe hit, och vi "lekte" med våra kaniner. Sedan på lördagen så åkte vi till Jönköping och typ, gick en promenad runt sjön där, åt godis & tittade på filmer. Åh! =)
På söndag åkte vi tillbaka till Hjo igen, och vidare till min farmor i Karlsborg. Hon fyllde, hmm, 63 tror jag! =) Där åt vi, kyckling och potatisgratäng, cheesecake och en massa kakor.
Mamma trodde väl att vi hade tråkigt, så hon skickade ut mig, min bror & Seb på en liten promenad där också. Vi gick till "Farbrorlekparken" och klättrade i träd m.m. Såg vitsippor! =)
image552
Det är ett vårtecken! =)
image553
Sen skulle vi över ett stup! Men, vi kom på att vi kunde dö där...
image554
Mamma blev lite sur eftersom jag alltid ska klättra "så högt" upp i alla träd. Jag ramlade ju faktiskt ner en gång. ^^
image557
Sebbe och Adam klättrar i träd. Först vågade jag knappt klättra upp. ;P Adam ser liten ut. ;D
Bara så ni vet, ingen av oss ramlade ner som tur var. ;P

Det var lite om min söndagseftermiddag. Jättekul, men tyvärr har jag tappat lite klätterkunskaper. =( HATAR att man får så dålig kondition av att inte röra sig något....;P

Det här inlägget får avslutas med en bild på mig & Felix, tagen i Habo. Visst är det fin utsikt från huset? :O
image556

Ha en bra dag!
Mer inlägg kommer ;D Förhoppningsvis med lite filmer.

1 kommentarer                                                                                                                    
  lisa

fin header!
Ha en bra dag ! :)
kika gärna in på min blogg, KRAM!

2008-04-01 l 15:54:50
Blogg/hemsida: http://lisaholmqvist.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: