When will you come home...?

                                            Datum: 2008-04-14 Tid: 18:31:29 Kategori: Blandat
Tja fan! =)

Asså, jag har suttit med Excel i säkert 1 timme nu. ^^ Nejmen, jag har ju som ni vet prov i det i morrn, precis som alla andra i min klass har. Men, klarar jag ej det här provet får jag...IG. Underbart! Det vill man ju ha, eller hur?
Nåväl, känner mig liiiiite säkrare nu i alla fall.

Usch, jag mår inget vidare faktiskt. Jag har inte speciellt många kompisar faktiskt, utan endel riktigt nära istället. Det är skönt tycker jag, men det gör ju inget om det utökas. ;P Men, i alla fall, 2 av mina underbara små kompisar är faktiskt självmordsbelägna. Hur kul är det? Usch, vad gör jag för fel? Jag måste självklart hjälpa mina stackars små vänner för jag vill ju vara med dem, och jag vet måååååååånga som vill vara med dem också. Jag bara hoppas att ni, mina små söta vänner, kommer på andra tankar så snabbt som möjligt så jag slipper gå och oroa mig för detta. Inget kul kan jag säga..."/
I love you guys, very much! <3

Adios! <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  E

åh! jag vet ju inte om jag är en av de du nämner, men, hihi, jag får ju iaf hjälp! ska få medicin 2morrow, och. Aldrig mer ska jag tänka så! Det är så FEL! jag vill stannna kvar hos mina underbara vänner (L) ,

2008-04-14 l 19:58:17
  Melinda

=)

2008-04-14 l 20:59:40
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: