You were my everything

                                            Datum: 2008-04-02 Tid: 15:29:12 Kategori: Blandat
Hejsan :)

Nu är jag hemma igen, har precis proppat i mig lite juice & chokladbollssmet, nyttigt! Yeah!
Lektioner idag var naturkunskap, engelska, matte och idrott. Idrotten var faktiskt jättekul! Endel spelade fotboll och andra volleyboll, själv hade jag volleyboll. 3:orna är med oss och är lite lärare, rätt skoj! Jag suger dick på volleyboll (alla bollsporter) men idag gick det väl helt okej. ;P

Var rädd för engelskan idag, men gick bra det med. Började skriva på en short story, som ska vara inlämnad på tisdag. Det hinner jag nog. Matten var seg & naturkunskapen också. Men annars så. ;D

Vädret är helt okej, men tidigare idag var det lite mulet. Då blev jag arg & sur, tänk att jag påverkas så mycket av vädret. xD

Ikväll kommer Seb<3 Vi ska bland annat springa en sväng, sedan titta på Lost. Kanske köpa lite godis som vanligt, eller kanske vindruvor? Det beror på hur sötsugen jag känner mig. ;D Jag längtar! <3

Nu ska jag plugga lite tror jag, eller ta hand om mina djur! Ha en fin dag! =)

Haha, söt ;D

1 kommentarer                                                                                                                    
  Bälla

Hej :) Vilken härlig blogg! :D Jag har en ny design, kommentera gärna vad du tycker. :) ha en bra dag!

Svar: Hej tack så mkt, jag gillar din design.
Själv har jag inte riktit hittat alla funktioner och möjligheter man kan göra på bloggen. =)
Men om jag får sådana komentarer som du skrev så ska jag nog inte ändra mer =P

2008-04-02 l 15:35:35
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: