You will always be in my heart

                                            Datum: 2008-04-22 Tid: 21:25:26 Kategori: Blandat
Hejsan mina vänner

Tittade nyss på Äntligen hemma, Ernst var med där och inredde en aning. Blev faktiskt riktigt snyggt. En väldigt mager gubbe bodde i det stiliga radhuset. Jag kan ju säga att det såg snyggare ut inuti än utanpå.
Åkte lite moppe förut med min bror, en ful liten bil körde om mig på insidan, vi följde efter aset. Men, han hann före, så vi sket i det. Tittade istället hur det ser ut där Michael bor nu. Har aldrig varit där inne, men det såg mysigt ut i alla fall.

Har pluggat lite matte, men ska plugga mer innan jag lägger mig.
Dagen blev inte som tänkt. Skulle ju ha fotat rummet, men jag gör det när det är färdigt istället. Roligare att se då kanske. Så får ni tycka till senare och säga om det blev bra. Okej? ;P
Ella var riktigt kelsjuk idag. Ovanligt måste jag säga. Jag kunde till och med klappa henne på huvudet utan att hon ryggade tillbaka. Trevligt. Hon börjar bli tam, efter 6 år. ^^
Sixten är hungrig som vanligt. Brukar gamla ödlor äta mycket och ofta? Han var inte så i början, eller är det bara jag som lägger märke till det mer nu?

Haha, nu kommer jag inte på mer att skriva!
Hörs i morrn! Puss <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Hej!! varför var du inte med bussen?? hallå? är du sur på mej?

2008-04-23 l 08:52:49
  Ronja

svar: tack så mycket. Jag kommer inte ihåg men gå in på designadinblogg.se, där har jag fått mycket hjälp.
ha det bra puss

2008-04-23 l 09:17:20
Blogg/hemsida: http://ronjabergqvist.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: