You're the one that I want

                                            Datum: 2008-04-15 Tid: 18:23:43 Kategori: Blandat
Heej :)

Var precis nere på Team sportia & ICA med mamma och handlade. Hon skulle köpa någon windoverall som hon kan ha när hon är ute på sina promenader, och det gjorde hon också! Hon ville även köpa någon T-shirt, och eftersom det var 2 för 129:- så fick jag också en. Sedan ändrade hon sig, så jag fick 2. En gul och en rosa, new clothes! <3
Home again, och jag känner att jag inte har speciellt mycket läxor att göra, inga faktiskt!? Tror jag i alla fall...

Well, hade 2 prov idag, engelska (muntliga nationella) och Excel-prov. G på båda tror jag, kändes helt ok. Fick vara med den personen jag minst av allt trodde att jag skulle vara med, nämligen Anton. Alltså, de brukar ju alltid dela upp så att man får vara med dem man inte känner? Aja, det var väl bra i alla fall. Fast det var typ ingen skillnad ändå. Jag suger ändå. xD

Får väl lov att berätta en pinsam liten händelse som fortfarande för FRUKTANSVÄRT ont! Det var såhär:
Jag, Anton & Charlotte hade varit på Ö&B. På vägen tillbaka kommer Anton på att han har starka axlar, så han vill att jag ska sitta på dem. Det gör jag, efter lite betänketid. ;P Han tycker att jag är väääääldigt tung och vinglar fram och tillbaka, jag ramlar nästan ner. Han går mot ett par soptunnor så att jag kan hoppa av snarast! Men där framme så säger han att han ska hoppa så att jag också kan hoppa av. Men, det går inte jättebra. Jag är inte med på att han rör sig, och flyger över hans huvud och landar på asfalten med RUMPAN. FAAAAN vilken smärta. Blandade känslor dök upp, illamående, inte kunna andas, ont i magen, ont i RÖVEN!
Aja, har ett blåmärke där nu och det gör ooooont. :*( Hoppas det går över snart, mår ju sjukt illa all the time.

See you later!


2 kommentarer                                                                                                                    
  Charlotte C

snääckan

2008-04-15 l 20:42:34
Blogg/hemsida: http://carellen.blogg.se
  Kim

Aj

2008-04-15 l 21:21:50
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: