Allt är som förut

                                            Datum: 2008-08-26 Tid: 21:54:35 Kategori: Blandat
Kära läsare

Nu är allt som vanligt igen, tyvärr. Läxorna ramlar in (även om de är annorlunda från förra terminen!), den bärbara datorn är på plats i mitt knä, dagarha segar sig fram i skolan med samma gamla människor. Visserligen några nya ettor, men det är ju inga man tänker på, tro det eller ej.
Har fått låten Stopp på gärnan med Veronica Maggio, den är helt underbar. Har ni inte hört den så lyssna på den snarast.

För övrigt så hade jag mitt livs längsta skoldag idag. 08:20 till 16:50. Inga halvdagar här inte, som Kenza och Blondinbella så fuskigt nog har. Men som väl är så slutar jag bra mycket tidigare i morgon, redan runt 13 skulle jag tro. Då ska jag vara med Cajsa på eftermiddagen! En underbar människa! <3

Nu ska jag chatta! Jag ORKAR inte blogga mer nu...:S
Pusspuss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: