Älskade, underbara Missan!

                                            Datum: 2008-08-30 Tid: 12:25:03 Kategori: Blandat
Sitter och riktigt njuter till en riktigt fin låt. Dalarna, med Mando Diao. Dock en instrumental låt, men den är jättefin!

När jag gick ner till köket förut som möts jag av en skrikande katt som riktigt kräver lite godsaker. Hon har hela matskålen fylld och är nog egentligen inte hungrig över huvudtaget. Men hon brås på mig, den söta lilla varelsen. Äter fastän man inte behöver.
På bilden ser ni klart och tydligt att den här katten kan konsten att njuta. Hon vet hur man får det som allra bäst!
Mitt grymt, diggade däggdjur, som är helt underbar. Hon ställde sig på stolen utanför toaletten och skulle skrämma mig när jag hade borstat klart tänderna.
Tyvärr gick det väl inte enligt planerna för hennes del, eftersom jag inte såg henne och råkade trampa henne på tassen när hon hoppade fram... Nu vet jag inte vart hon är.


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: