Chokladpudding

                                            Datum: 2008-08-18 Tid: 13:18:19 Kategori: Blandat
Heej

Usch då, redan måndag idag. Det är ju hemskt hur fort tiden går när man har "roligt", eller lov kanske jag ska säga. Det här lovet har väl inte riktigt varit lika händelserikt som det förra, eller har det det? Det kanske det har, jag minns inte. Det enda jag kan tänka på när jag hör Sommaren 2008 är sjukdomar, men så behöver det ju inte vara. Jag har faktiskt varit i Skåne och där hade jag det riktigt trevligt, jag har umgåtts med Hjo's snällaste människor och haft mina riktigt roliga stunder, synd att klaga! =)
Förra året vid den här tiden skulle jag börja mitt första gymnasieår i Tibro, på Naturvetenskaplig linje. Nu ska jag börja 2:a året, på IT-gymnasiet i Skövde. Lite roligt det också. Mycket har hänt kan jag säga! Mycket bra saker.

Första skoldagen infinner sig på onsdag, men det är ju mer som en idrottsdag, så jag vet inte riktigt om jag ska dit. Vore ju oerhört olämpligt med tanke på körtelfebern. Allt fler & fler som jag känner kläcker ur sig följande: "Men körtelfeber har jag hört att folk DÖR av."

OOH, illa! Tänk om det blir lilla jaaaag...Men som en kompis till mig sa: Händer det så händer det, det är väl bara att acceptera det och sluta lipa.
I agree! =)

Igår var jag med Linus en sväng på seneftermiddagen/kvällen. Vi tittade på Bröllop & Jäkelskap med Stefan och Krister, och även någon annan film. Jag minns inte ens namnet på den, något med Malibu..
Han hade även gjort chokladpudding, så det var uppskattat haha!
Sen när jag satt på toaletten så ringer mobilen, då är det Marie som har något i tankarna. Det gäller Cajsa och mitt fritidskort. Dum som jag är så hade jag åkt till Linus och glömt bort att lilla Caj skulle komma och hämta mitt fritidskort som hon skulle få låna. Aja, de fick helt enkelt smita in i huset ändå och hämta det, inte mycket mer med det! Och som det ser ut nu, så hittade de det! =) Hoppas de inte är alltför sura nu bara.."/

Ä
r det någon mer än jag som har PANIK? Jag har nämligen inga skor, inga kläder, ingen hårfärg, inga naglar, inga tänder som DUGER! Skolan börjar alldeles strax, dvs att jag ska behöva visa upp mig. Det är ju hemskt att jag bryr mig så mycket egentligen, men liksom, ändå! Jag har legat sjuk hela lovet och inte gjort något annat än att vila. Inte slösat pengar på något i klädväg/skoväg. Jösses säger jag bara. Jag längtar tills vi åker till Ullared jag och min familj. Visserligen är inte det förrän i september, men med den här hastigheten så är vi väl snart där. Skinnjacka here I come! =D

Puss på er kära läsare! ;)
4 kommentarer                                                                                                                    
  JENNA

men tack snygging ! : )

allt bra ?

2008-08-18 l 13:35:00
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
  JENNA

det är bara fint. tråkigt väder dock, finns inte direkt så mycket att göra :/

2008-08-18 l 13:59:17
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
  Cajsa

jag är inte sur:) tack för lånet:) saknar dej<3

2008-08-18 l 21:09:22
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Marie

Heheh, vilken skittaskig timing jag hade xD

2008-08-18 l 23:15:08
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: