Det är ju pinsamt

                                            Datum: 2008-08-10 Tid: 18:52:38 Kategori: Blandat

Hej små älsklingar ♥

Äntligen orkar jag sitta upp i sängen och ha datorn i knät en stund. Lyssnar på Stay with me samtidigt som jag kollar runt i olika bloggar och bilddagböcker. Nu har jag varit sjuk i 14 dagar, helt otroligt. Det är ju faktiskt pinsamt att jag har varit så här sjuk nästan hela sommaren...

Halsfluss (en kraftig sådan som pågick i ca 7 dagar)
Urinvägsinfektion (också ca 7 dagar)
Körtelfeber (än så länge 14 dagar...)

Jag som alltid ser något positivt med allting, tycker såklart att det är positivt att gå ner i vikt. 5 kg har trillat av kroppen än så länge, men VAR ÄR BRÖSTEN?
Hah! De är borta! Jag är nog plattare än en plattfisk nu tyvärr.."/ Kvinnligt. :P

Aja, kommer nog vara sängliggandes resten av lovet, dvs ungefär en vecka. Enligt läkaren får jag inte vara med på idrotten den här terminen, och heller inte gå till skolan alla dagar i veckan. Men GUD? Betygen då?

Har ni någon gång känt känslan av att ni snart ska dö?
Det känns faktiskt som om jag kommer dö, helt ärligt. Halsen är fucked up, febern stiger, sjunker, stiiiger!

Men, antagligen klarar jag mig ifrån det här, när jag har klarat mig ifrån all annan skit.

Förövrigt så har det här varit en alldeles underbar sommar! Jag har väl världens sötaste vänner & familj? Alla är så himla snälla och roliga, jag älskar dem <3
Gå runt i Hjo bara, höra en massa roliga ord (dialekten). MItt favoritord är nog ändå: Köttros. Haha så jäkla äckligt låter det! För er som inte fattar vad det betyder så är det...tjejens underliv (för att uttrycka mig milt)
Och sen, givetvis :P

Bordet = Bort
Fönstret = Fönstert (;D)

Aah <3 ;D

Nu ska jag fortsätta plågas här i min säng. Hoppas att ni mår bra allihop! Pusspuss

2 kommentarer                                                                                                                    
  CARin

Hej Melinda !!!!!





Snart ses vi...

CARIN

2008-08-10 l 23:22:28
  Marie

SV: Jo eller hur!! Hon är jättefiin :) Du måste komma å hälsa på henne snarast.. bara du blir lite bättre först!! Är så sjukt synd om dig.. tänker på dig varje dag!! Kram <3

2008-08-13 l 00:14:03
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: