Gårdagen i bilder!

                                            Datum: 2008-08-30 Tid: 13:54:47 Kategori: Photoshop

Marie i den trånga folkmassan! =D


Likaså Cajsa! =D


Carin blev kissnödig på vägen tillbaka till skolan från Grahns.
Hon tog tillfället i akt att kissa lite på asfalten.
Så vidrigt haha!


Nämnde jag att The Poodles var där och spelade? Jag hoppade allt lite och skrek endel också!
Man måste ju känna rytmen, stämningen! ;D kul! =D Jag var nog lite galen.

Tyvärr har jag ingen bild på Anton, som faktiskt var den söta personen som jag åt tillsammans med och var med i flera timmar! Otur det! "/



Update!


Hittade en söt bild på mig & Anton! =D Utanför rese i Skövde. Mina nya jeans på mig för övrigt!
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

åh så tjusigt :D men jösses, vilka ögon jag hade elle? xD Ser ut som att jag håller på att börja gråta, eller som att jag hade tjackat lite mycket..

2008-08-30 l 15:37:52
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
  Emelie (den långe tjejen på 192cm ;D)

ser nästan ut som såna jag har därifrån :D

2008-08-31 l 11:11:46
Blogg/hemsida: http://mrsunderbar.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: